1 Juni

2kommentarer

Ja, nu går vi in i Juni månad (: Inte länge kvar av skolan heller sen blir det super chilla i solen! :D (hoppas att jag inte kommer vara lika lat som jag har varit i helgen :/) De enda kurserna vi har kvar är: Språk (3 lektioner), Engelska (1-2 lektioner), Estet (hela torsdagen) :p Kommer endast vara här (på skolan) en dag nästa vecka! Goda härligt! Slippa komma hit för två lektioner per dag...

I fredags hjälpte jag Eve att städa ur hennes och Philips lägenhet i schtan (; Det tog seriöst HELA dagen :o Från 09.30 till 00.30 :o Två vändor blev det, men det var kul ändå ^^ :) 

Sov i tält med lillsyrran lördagnatt och söndagnatt, andra natten var det kallare och fuktigare :/ Och Alva smet på kvällen (när jag hade somnat :o) så ch och pappa jagade hon fick in hon i tältet och på morgonen när ch kom tillbaka till tältet efter hon ätit frukost (hon skulle på skolan) var Alva borta igen :/ Så jag "jagade" hon till 9 men fick inte in hon :/ men då for mamma kring 10 å cyklade för att hämta hon och då kom hon direkt :) 

Jag sa ju att jag skulle läsa massa i helgen :/ Meeeen, det blev typ bara 50 sidor... 

Ikväll ska jag ut och springa, läsa, duscha, se nått avsnitt av "V", sen tror jag det blir sängen ;D Förhoppningsvis gör jag dessa saker och inte några andra (a) Som att tjafsa med datorn :/ Det finns alltid nånting... Men, nu slipper jag i alla fall USB-adaptern saken i datorn, man behöver inte den :p Men då måste jag starta om datorn ibland för att han inte hittar något fel med varför han inte kan ansluta efter att jag har diagnostiserat det... 

I sommar ska jag jobba från 12/7 - 25/7, i gallejaur :> Sen ska våran ved skafafs in. Sen så ska vi väll kanske till Umeå och ta hand om Sofias katter (?). 10/7 (?) är det kvarnfest i Järvträsk me nannars så har jag inga planer i sommar (; Det blir väll att ta en bok och lägga sig på bryggan och läsa/ sola =)   

Vi börjar franskan 9.25 (?) och då ska vi ha sista nationella provet utan lärare :/ Så förhoppningsvis kommer någon hit och låser upp klassrummet och hittar proven (y) Därefter har vi engelska klockan 1, jag har ju en bok i väskan i alla fall, och jag skulle behöva på dollar för att köpa snoddar :p (Snodde ju chs imorse och då blev hon sur :o)

Ska bege mig och kolla om det finns någon lärare där borta nu, som kan fixa med nationella provet (läsförståelse) (;

/ Erika

2 kommentarer

Sofia

01 Jun 2010 18:13

Jaa, om vi ska fara någonstans. Verkar inte så just nu, men man vet ju aldrig =)

filippa

02 Jun 2010 16:47

ERIKA! vi kommer ju it ses nå mycke nu :s:s:s VI MÅSTE UMGÅS I SOMMAR, lova det ! <3

Kommentera

Publiceras ej