Flyttning på G!

1kommentarer

Nu är Studenten tagen för Eve & nu har Christina sommarlov:) Så nu snackar vi sommarlov på riktigt för mig! Bara solen vill visa sig någon gång :D 

Nu är det halverst bestämt att jag och Christina drar till Umeå till Sofia, Ardi och deras bäbisar i slutet av Juni/ början av Juli :p Vi ska skaffa in våran ved sen far vi och det brukar vi göra kring midsommar ;) Blir att se Eclipse på bio då i Ume och ta hand om deras bäbisar eftersom de båda jobbar (: 

Sommarjobb ska jag också hinna med i sommar mellan 12 Juli och 25 Juli :D Så titta gärna in i Gallejaur, på kaféet då (eller...?) (Så nej Filippa, jag jobbar inte i Gallejaur idag :o)

Har även tänkt få mig till Arvids i sommar för att umgås med folket:) (om de vill ha mig så att säga :o) =)

Men nu mina kära vänner kommer den största nyheten! Eve och Philip ska börja flytta in ikväll i ett eget hus i glommers! Asroligt! ;) De ska bara hem och äta sen ska jag, Ch, Mamma och säkert pappa hjälpa dem att få in allt vad vi bara hinner för kvällen, annars är det bara fortsätta imorgon :p Men det bästa av det är att då får jag ta Eves gamla rum här hemma:) Alltså ska jag flytta upp typ imorgon ;)  Wiie ^^  Det enda jag behöver är en bokhylla som ska upp på väggen ovanför spegeln sen klarar jag mig på de få möbler jag äger ;D 

Nu är Filippa tillbaka i Sweden igen :D Men har man inte gratis sms så får man som veta lite saker -.- Förhoppningsvis har hon iaf haft det bra för hon hade ju mage att väcka mig klockan 7 imorse :o 

Anyway, ni märker ju när jag orkar skriva nästa gång :p Förhoppningsvis kommer det INTE fler såna här regniga och tråkiga dagar i sommar så jag *slipper* blogga xp 

Byes! 

/ Erika

1 kommentarer

fofilolipoppopa

29 Jun 2010 11:37

what? x) när väckte jag dej klockan sju? xD hahahahha,flåt isf(a)

saknar dej plutt! <3

Kommentera

Publiceras ej