Lösnaglar!

0kommentarer

Har fått på mig lösnaglar nu :p Tack vare Sofia (; Det är ju lite svårt att skriva på tangentbordet osv. men förhoppningsvis lär jag  mig till slut :D Känner mig lite klumpig :o Man är ju som lite försiktig också, tror att de faller av vilken sekund som helst :o

Som sagt var så gav Sofia mig lösnaglarna och anledningen till att hon kunde göra det är för att hon kom hem idag :) Hon är nog hemma ett tag för att se på balen och eves student =)

På tal om eve så  fick hon och php lånet till huset så de ska flytta in i ett riktigt hus snart! ^^ :D Hur kul som helst! (å då får jag ju flytta till det stora rummet uppe i vårat hus (a))
Vet inte vad mer jag ska säga. Sommarlov för min del sedan förra fredagen, å det känns som om det var gode nyss, så förhoppningsvis går inte tiden alltför ort i sommar(: 

TurkFilippa har nu varit i Turkland i två dagar nu :> Hoppas hon har det jättebra! Men inte för bra för då kanske hon inte vill komma hem :o :( 

Anyway, tänkte bara snöra in ett kort inlägg här men så enkelt är det inte :o

Har btw inte badat i sjön än! Chocken där! Jag och ch brukar ju göra det i Maj :o Men, någon gång blir nog alla mer eller mindre en badkruka :o xp 

Nej, nu ska jag fortsätta se "Remember me" :) 

Talk to you later! (När nu det blir :o)

/ Erika


Kommentera

Publiceras ej