Finaste rubriken ever!

2kommentarer

Har varit hur lat som helst under den här tiden av sommarlovet! Har inte fått in sommarkänslan heller så jag gissar att det är det jag väntar på :p Kanske den kommer när solen vågar titta fram eller när jag tar första doppet i sjön? (Fortfarande svinkallt att doppa fötterna!) -.- xp Har dessutom snott dygnet eftersom jag vart så lat och bara legat framför datorn :/ Har sett Blue Water High hela första säsongen och halva av den andra, därav lat... Har även sett massor av filmer (nattetid), så då är jag ju vaken tills de är slut, med andra ord kring 1-2 tiden och då vaknar jag först halv ett- halv två tiden på dagen! Då sover jag ju bort hela dagen! :/:/:/

Har faktiskt försökt bättra mig nu :D (Solen tittade ju fram lite idag) ;) Så matter of fact så var jag ute och klippte gräsmattan för första gången i sommar =) Fick hjälp av Ch, men det tog ändå 1 timme! MEn det är grymt roligt att köra åkar'n! ;D
Idag bestämde jag och Ch när vi skulle fara till Umeå! Vi åker 2 Juli (nästa fredag) :P Jippikayey! ;) Tåg blir det, sittplats med bort vid ett fönster xp Har även hört att det finns massor av mormorsaft väl framme hos Sofia och Ardi :p Mums! ^^ =p 

Förra onsdagen (tror jag det var) städade vi, det bra folket i Järvträsk, badstranden :D Så nu är den fin åsså är bryggan ute ;) (Men jag har fortfarande inte badat!-.-)

Nu när min mobil inte vill som jag vill så har Ch sagt att hon kan tänka sig byta bort sig sin (mammas gamla) bara för att hon vill ha en anledning till att ha hennes gamla rosa mobil :p Nackdelen med den jag ska ha från och med typ nu är att headsetet inte fungerar eftersom det är glapp, men headsetet funkar inte i den mobil jag har nu heller så vad är problemet? I den jag har nu så funkar typ ingenting ändå, så jag blir bara glad av att snöra han i golvet, så jag byter gärna bort den ;)


Christinas blivande ^  Min blivande phone ^ :)

Synd man bara inte har gratis sms :/

Hade jag haft gratis sms skulle jag kunna hålla kontakten med er bättre, och face it, i miss you guys! :) Speciellt ni i ex-klassen... 

Alva blir ju bara sötare och sötare för varje sekund som tickar! <3


Som sagt, jag har ju bytt rum och nu äntligen har jag tagit lite bildbevis på det :D Men det är ändå inte helt klart... Ska spika upp min "sminkväska" och hänga upp gardiner, byta överkast och kuddfodral och äve få till en duk på bordet :D Toan BÖR städas och fixas till :p In med det nya och ut med det gamla :) 

Here are some pictures on the room! :>


Tavlan är sne! xD



Ch tyckte fönsterbrädan + grejerna på var snyggast :o x)

Tog inga kort på garderoben, men hur roligt är det att se den? Slipper i alla fall nå skåpgarderober, nu får jag ett litet litet rum som garderob istället! Me like! :p

Var ute med Ch och kusinerna och fiskade i lördags ;) Jag fick två mörtar och en litenliten abborre xp Annars blev det inte så mycket fisk :/ Dessutom regnade det så vi var inte ute så länge... Det värsta var att när vi väl skulle in och vi var ganska nära land (kanske 20 meter) går åran av! Vi rodde då som sagt och ingen motor! Så värsta paniken där! Ingen av oss hade inte med oss mobilen heller så lätt att ringa efter hjälp?! Vi börjar då gallskrika men tillslut inser jag att det inte ger nå å jag ser till att ch tar tag i den hela åran så jag kan ta den söndriga åsså ror vi i land sakta men säkert... Inte roligt alltså! Var döskraj at that moment! Tur säger jag bara, att vi tog oss i land! Det blåste så vi försvann ju med vinden ganska fort när vi inte rodde :/


Evelina och Philip innan balen (två veckor sen? :o) :) <3


Sofias och Ardi bäbisar! Sötnötar eller hur? :D <3 Dexter vill helt klart nånting med Thelma ;) Kolla som han sträcker sig efter henne, och hon duckar undan ;D  

That's it! För den här gången i alla fall :D

/ Erika

2 kommentarer

AC

26 Jun 2010 14:47

saknar dig!! skaffa gratis! och svara när jag ringer unge! :P

filippa

22 Jul 2010 20:12

holy crap, some new design ser jag :D fin-fina grejer!

Kommentera

Publiceras ej