1:a körningen

1kommentarer

1:a körningen gick super! Läraren var imponerad. Och jag som bara kört med koppling 2 gånger tidigare. Fortsätter det i den här stilen är det enbart teorin som hindrar mig från att lyckas ta körkortet men gör jag faser och delprov ska det nog gå bra.

Första skoldagen idag också och vi fick det efterlängtade schemat. Det blir inget franska steg 5 p.g.a att franskaläraren flyttade söderut men jag hade tur som fick filosofin att passa in i mitt schema, så jag får nog med poäng. Imorgon börjar vi följa schemat från topp till tå, vilket betyder att jag börjar först 10.40 och jag kommer troligtvis ha en till körning :) Jag har nu avancerat mig upp till övervåningen, kursmässigt och skåpmässigt. Nu har jag, alla i klassen, även turen att få överskåp - alltså, alla fick ett eget storskåp. Me like!

Fick idag veta att bästa vän förlovat sig (hon ville ta det face to face). Grattis än en gång, till er båda!

1 kommentarer

filippa

29 Aug 2011 19:30

åh, tack bästaste <3

Körkortet kommer gå utmärkt, du rockar!

Kommentera

Publiceras ej