Nostalgi

1kommentarer

Har sett Disney's Skönheten & Odjuret alldeles nyss och den är så bra! Sitter och lyssnar på "Skönhet inuti". Den är fin.




Imorgon är det dags för sklan igen men denna gång börjar jag 3:e och sista året på Sanbackaskolan. Hur sjukt som helst att tiden kan gå så fort. Tycker det ska bli skönt att få börja om så jag kan "göra bort" sista året och sedan ta mig till Umeå :) För övrigt så sker första körningen med körskolan imorgon, just därför ska jag och min kära far ut och köra med den manuellt växlande bilen, vilket inte är så enkelt när man bara kört automat. Körde dock igår en sväng, blev en timme, och fick lite att sitta. Ska som sagt ut och köra ikväll igen, får se hur det går. 

Detta är  första inlägget med nydatorn men har nog haft den närmare två veckor nu, om inte mer! 

Beslutade mig för att börja spela volleyboll igen för någon vecka sen. Nu blir det att hjälpa de små, som nu ska börja med 6-manna så de lär sig bättre och fortare. Vi är några stycken äldre som spelat volleyboll i våra yngre dagar som ska hjälpa dem med detta utöver den hjälp de får av tränaren. 

Syster Sofia har varit hemma i ungefär en vecka men for tillbaka till Umeå igår. Under tiden hon var hemma hade vi planerat i förväg att vi skulle ha vattenballoongskrig, och så blev det! Vi hade cirka 40 ballonger var och det var över på bara några minuter medan det tog drygt en timme att fylla alla ballonger. men roligt hade vi!

Och valparna, ja de är valpar nu. Tokiga, söta när de är gosiga och trötta. Inte länge kvar innan de ska till sina nya hem. 

Nu ska jag köra!

1 kommentarer

Sofia

22 Aug 2011 23:59

Jaa, bara ett år kvar :D <3

Kommentera

Publiceras ej