8-bitars

2kommentarer

Nu (första gången) har jag provat spela Link på 8-bitars. Det roliga är att under tiden jag sitter och spelar ploppr texten in i huvudet (den låt som hör till spelet, som jag la upp på bloggen för något inlägg sedan). Har klarat 1:a templet och påbörjat andra me har nog totalt börjat om 12 gånger, vilket blir 36 liv! Så med andra ord är jag inte så bra ;) 

För övrigt väntas jobb imorgon, vilket blir härligt som en omväxling från latheten här hemma som varat några dagar. 

Har faktiskt jobbat med mitt PA idag, funderat ut hur sidorna i "bildhandboken" ska se ut, men jag funderar fortfarade. Vet inte om de ska se likadana ut eller om jag ska placera bilder på olika ställen på sidan - blir troligtvis så. 

Ska alldeles strax ge mig ut på en promenad med älsklingeshunden. 



2 kommentarer

mami

28 Jul 2011 20:48

puss <3

Sofia

28 Jul 2011 21:33

Haha, men det tar sig! Link är dock riktigt svårt, även när man HAR spelat det förut =)

Kommentera

Publiceras ej