Tekniska problem

1kommentarer

Bytte bloggdesign igen eftersom den andra kändes så kantig och fel. Till hösten kommer jag att ha schemalagda lektioner med "webdesign" och jag hoppas verkligen att jag får lära mig hur man gör en egen bloggdesign då för jag är helt värdelös på det. Har försökt mig på det en stund nu men det går inte! Jag lyckades inte ens få en design från "designadinblogg.se" att fungera.. Även den nya ser inte ut att fungera :o

Nu: Se sista avsittet av One Tree Hill på 6:e säsongen! (Kommer ihåg hela 7:e och 8:e säsongen så jag får hitta någonting annat att se efter detta avsnitt).


Hur söt kan man bli?

1 kommentarer

Sofia

25 Jul 2011 22:20

Du har ganska stora tekniska problem. Om du klickar in på ett specifikt inlägg (ex det här), så ser du hur illa det är :p

Kommentera

Publiceras ej