Roligheter

1kommentarer

Har nu hunnit ha totalt nio körningar, tror dock jag kommer ha några fler än tjugo men förhoppningsvis inte allt för många. Tycker faktiskt det går bra, växellåda är ju roligt. Det är ganska tråkigt att inte kunna växla, för att växla är ju det roliga med att köra bil, och ligga på dragläget osv. På onsdag ska jag ha riksutbildningen nr. 1, det sägs att den är seg. 

Skolan har sparkat igång på riktigt nu för det har blivit några läxor, har något att göra i helgen, plus att vi har redan planerat in matteprovet och kemiprovet.  

När jag kommer hem på ungefär en timme kommer det endast vara 5 valpar kvar. Dessutom far en till ikväll, och ännu en imorgon. Sista bokade valpen är kvar en vecka till och därefter är det bara två valpar kvar. Kommer kännas tomt med bara tre kvar, men samtidigt skönt att veta att de fått sig ett hem där de kommer få det super bra! Jag minns hur glad jag var när vi hämtade våran hund - som nu fått valpar och snart är av med dem - det var en härlig känsla. Så glad har jag nog aldrig varit förut.

Har åkt på en förkylning och har ont i halsen, näsan samt öronen. Förhoppningsvis kommer det gå över om några dagar.

Nu ska jag börja röra mig mot bussen!

1 kommentarer

mami

02 Sep 2011 16:51

Hjärtat, när du kommer hem är det bara 4 valpar kvar... även Storme har hunnit flytta nu!

Kul att det går bra med körningen, nu är det inte länge kvar... Älskar dig i evighet och tillbaka <3

Kommentera

Publiceras ej