Världens bästa

1kommentarer

Har anmält mig till högskoleprovet som äger rum en lördag den 29 Oktober. Hoppades jag skulle ha körkortet då men det känns inte lika säkert. Min trafikskolelärare tror jag kommer ha 26 körningar. Jag har haft 13 nu. Men det är ju svårt att säga, jag kanske är bättre på kommande saker än att lära mig grunderna. 

För övrigt så hade jag matteprov idag och det gick åt skogen för hela klassen. Men det finns en chans att jag får VG ändå, om jag har tur. 

Ikväll börjar elitseriesäsongen och jag är ungefär såhääääääääääääääääär glad! Dessutom så börjar världens bästa serie om imorgon! The Vampire Diaries


Bara att sätta sig men en fas nu då, kanske hinner innan hockeyn börjar. 


Denna lilla palt är fortfarande kvar - ett tag till. Min Sture

1 kommentarer

Sofia

15 Sep 2011 20:01

Klart du ska ha körkortet 29 oktober ;)

Kommentera

Publiceras ej