★ 120621

0kommentarer

Siri föddes den 21/6 och blev medlem i familjen den 28/9, skulle jag tro. Men när Siri var redan 6-8 veckor bestämde jag mig för att hon skulle få följa med mig till Umeå.

Sen hon kom hit har hon rivit ner blomkrukor och värmeljuslyktor samt gjort massa andra dumheter men de överväger inte hennes goda sida. När jag lockar på Siri svarar hon med att titta upp på mig och mjaua. Hon brukar också kvittra när hon vill kramas så då kommer hon till mig om jag ropar på henne när hon låter som en fågel. Siri sitter ibland på mina axlar och myser. Hon sitter även på stolsryggen och balansera med alla fyra tassar, jag brukar säga att hon är en papegoja ;) Siri vill alltid vara i samma rum som mig, ofta på mig och när hon väl kommer till mig kurrar hon högt. Så fort hon är på fårskinnet/ rusta pläden (känns som ett fårskinn på ena sidan) mjölktrampar hon samt kurrar. Siri är underbar!

Mamma älskar dig Siri! <3  

6-8 veckor gammal. 


12 veckor gammal

7 månader gammal
 

Kommentera

Publiceras ej